www.asirtoos2.blogsky.com

email : dj_javad71@yahoo.com

www.asirtoos2.blogsky.com

email : dj_javad71@yahoo.com

اعتماد

اعتماد

 

سعی کن دوباره بتونی عاشق دونه های بلورین تگرگ بشی و از زیبایی بارون لذت ببری و بتونی بوی گلهای بهاری که تو فضای این شبهای مرطوب دو چندان شده رو استشمام کنی.
سعی کن دوباره از تگرگهایی که آروم آروم رو سرت میخورن لذت ببری و اونها رو با سنگسار کردن حلاجها و سرهایی که بیگناه بر دار شد و زبانهایی که از حلق بیرون کشیده شد مقایسه نکنی.
الآن عصر خشونت و عقاید خشک خداشناسان از خدا بی خبر نیست.
الآن دوران بر دار شدن حلاج و مظلومیت حسین و عذاداری به خاطر جانباختگی زرتشت و محمد و مسیح در راه هدفشون گذشته. ما میتونیم به خاطر از دست دادن مظلومها اندوهگین نباشیم و تاریخ رو تکرار نکنیم و خوبیهای موجود رو ببینیم و اونها رو یزیدوار نابود نکنیم.
الآن دوران مهر و دوستی و اندیشه ها و گفتارها و کردارهای نیکی هست که از این بزرگواران بر جا مونده... همون چیزهایی که سالهاست که در بایگانی قلب و روح ایرانیان پنهان شده.
ما میتونیم به جای آبیاری علفهای هرز کینه و نفرت گلهای عشق و مهر و دوستی رو پرورش بدیم به خودمون و دوستانمون مهربانی رو بیاموزیم.
همه خوبیم.... اگر بخواهیم خوبی همدیگه رو ببینیم و شکوفا کنیم. ولی اگر با عینک نفرت به دیگران نگاه کنیم همه تنفر انگیز تر از آنچه هستند خواهند شد.
اعتماد سر چشمه مهربانی است .
به یاد میارم که آقای دکتر آزمندیان میگفتند:


اگر ما نتونیم این دنیا رو برای خودمون به بهشت تبدیل کنیم لیاقت زندگی در بهشت واپسین رو هم نخواهیم داشت

نانسی عجزم

من که عاشق ترانه هاشم .....................................  

شما چطور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟