www.asirtoos2.blogsky.com

email : dj_javad71@yahoo.com

www.asirtoos2.blogsky.com

email : dj_javad71@yahoo.com

عزیزم قوی باش و بدون من خیلی دوستت دارم

مردی پس از ۱۵ سال از زندان فرار میکنه .او مقابل خانه ای نگاه میکنه تا بتونه پول و اسلحه گیر بیاره ولی در اونجا زن و مرد جوانی رو در رختخواب  پیدا میکنه .ابتدا مرد جوان رو به صندلی طناب پیچ میکنه سپس خانم خوشکله رو به صندلی  میبنده و نزدیک  میشه و بوسه ای به گردنش میزنه و میره  حمام تا دوش بگیره.
مرد جوان به  همسرش میگه :

" گوش کن عزیزم این مرد از لباسش معلومه که مدت زیادی رو در زندان بسر برده و حتما اونجا هیچ زنی رو ندیده من دیدم چطور گردن تو رو ماچ کرد اگه خواست با تو س– داشته باشه مقاومت نکن اونو راضی کن با اینکه میدونم  برات چندش آوره ! ببین این زندانی خیلی باید خطرناک باشه و  اگه عصبانی بشه  جفت مون رو میکشه. 


قوی باش عزیزم  و بدون خیلی دوستت دارم. "

همسرش پاسخ میده :

"او گردن منو ماچ نکرد!اون در گوش من گفت که همجنس گراست و معتقده که تو خیلی نازی و از من پرسید که وازلین داریم و من گفتم  که در حمام  میتونه پیدا کنه . 


پس عزیزم قوی باش و بدون من هم خیلی دوستت دارم !!!

عکس هایی از رنجروور 2011

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

فیل پوپام مدیر شرکت لندرو-ور می گوید ماشین پنج درب مذکور مدلی فشرده شده بوده و نسبت به مدل های قبلی و نسبت به مدل های قبلی کوچک تر و پر سرعت تر است.

به گفته وی زیر 150 گرم در کیلومتر دی اکسید کربن تولید کرده و از این حیث اتومبیل دوستدار طبیعت محسوب می گردد.

 برخی می گویند شبیه مدل فورد فلکس است. در طراحی داخلی جای مخصوصی برای قرار دادن آیفون در آن تعبیه شده است.

همینطور کیلومتر شمار آن فوق العاده است. فضای داخلی بسیار شیک بوده و صندلی ها از بهترین چرم موجود در بازار تهیه می شود.

رنجرو- ور 2011 بر مبنای لندرو- ور LRX اسپرت ساخته می شود.

 





بقیه عکس ها در ادامه مطلب ادامه مطلب ...

دید زدن دختر خانم ها هم به این راحتی نیست،دقت کنید!

طنز روز

 

دوستان عزیز فک کنم  که 2 باره باید فرمولهای ریاضیو با وسواس بیشتری مرور کنیم

( چون همونطور که خواهید دید مساله شوخی بردار نیستو بسیار بحثمون کاربردی هست)


 
  دانشجوی پسری در خیابان بدنبال دختری که دارای پاهای بی اندازه زیباست، براه می افتد.
پرسش: در چه فاصله ای باید این پسر بدنبال دختر باشد تا بیشترین زاویه دید، به پای بیرون آمده از دامن را، داشته باشد؟ فاصله لبه دامن از زمین ۶۰ سانتی متر است و فاصله چشم دانشجوی پسر از زمین ١۷۸ سانتی متراست؟
 



برای نخستین بار این تمرین را پرفسورفرانتس ر ِلیش (Franz Rellich 1906- 1955) در دانشگاه گوتینگن ِ آلمان، پس از آنکه شنوندگان درسش او را سرزنش کردند که درس آنالیز او ارزش کاربردی ندارد، طرح کرد. فرانتس ر ِلیش خدمات ارزنده ای در زمینه ریاضیات در فیزیک به ویژه در زمینه پایه های کوانتُم و همچنین معادله های دیفرانسیل انجام داد.
 


این تمرین از کتاب Humor in der Mathematik می باشد

نظر یادتون نره