www.asirtoos2.blogsky.com

email : dj_javad71@yahoo.com

www.asirtoos2.blogsky.com

email : dj_javad71@yahoo.com

In the name of Allah

In the name of Allah

Give me light to guide me that. At home or abroad I can always walk in your way.

خداوند قلبم. به من نور بده تا راهنمایی شوم . به طوری که چه در وطن و چه در غربت همواره در راه تو گام بردارم.

گورستان عشق

در گورستان عشق قدم میزدم خیلی تعجب کردم تا چشم کار می کرد قبر بود . پیش خودم گفتم یعنی این قدر قلب شکسته وجود داره ؟؟ همین طور که می رفتم متوجه یک دل شدم انگار تازه خاک شده بود . جلو رفتم و دیدم روی سنگ قبر چند تا برگ افتاده کنار قبر نشستم و براش دعا کردم وقتی برگ ها را کنار زدم دیدم .... اون دل همون کسی بود که باعث شده بود دل من خیلی پیش ها بمیره .


نرم افزار Mobiola Web Camera v2.5.21 وبکم برای UIQ3

پس از مدت ها نرم افزار Warelex Mobiola Web Camera برای تبدیل گوشی موبایل های UIQ3 به وبکم عرضه شد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی برقراری ارتباط از 3 طریق کابل USB ، بلوتوث و WiFi به کامپیوتر اشاره کرد.

وبکم برای UIQ3 - سایت تخصصی موبایل


نرم افزار Mobiola Web Camera v2.5.21 وبکم برای UIQ3 - ادامه

ادامه مطلب ...