www.asirtoos2.blogsky.com

email : dj_javad71@yahoo.com

www.asirtoos2.blogsky.com

email : dj_javad71@yahoo.com

سیندی جکسون , عروسک باربی زنده

زنی که بیشترین عمل زیبایی را انجام داده است !

سیندی جکسون ( Cindy Jackson ) در طی 50 عمل زیبایی بیش از 100,000 دلار پرداخت کرده ! او از سال 1988 تا کنون 9 عمل زیبایی تمام عیار داشته . این دختر کشاورز آمریکایی یک پیشگام در بیشترین تغییر چهره است و رسانه های جهان به او مقام " Living Barbie Doll " ( عروسک باربی زنده ) را داده اند .
درمان او شامل :
1- عمل جراحی روی صورت
2- بینی
3- ایمپلانت سینه
4- لیپوساکشن
5- پوست شیمیایی ( chemical peel )( یک نو عمل روی بدن است که جوش ها و ... پوست را از بین می برد و پوست را بهبود می بخشد)
6- اکسیژن درمانی
7- بوتکس
8- کوچک کردن استخوان چانه
9- تزریق پر کننده ( filler injection )
10- ایمپلانت لب
11- ( یک نوع عمل زیبایی روی پوست بدن )
12- تزریق ویتامین های غشایی و ماتیک لب و خط چشم به صورت خالکوبی !
 



این عکس هم متعلق به ایشون هست که همراه با دکتر جراحی زیبایی خودشون Jose Campo و دستیارهایش در بیمارستان Xanit در نزدیکی مالاگا در اسپانیا گرفته شده است.

 

خلاصه ای از اطلاعاتی که سیندی جکسون ( Cindy Jackson ) در مورد خودش در سایت شخصی اش ذکر کرده است :
در یک جامعه کوچک کشاورزی در اوهایو (Ohio) آمریکا به دنیا آمد ، پدرش دهقانی اهل ایندیانا (Indiana) و مادرش کارگر معدن و اهل کنتاکی (Kentucky) . او یک خواهر بزرگتر از خودش نیز دارد.. وقتی 6 ساله بوده ، پدر و مادرش برایش عروسک باربی ( Barbie doll ) می خرند ، او این عروسک را خیلی دوست داشته و در تخیل خود باربی را در یک دنیای پر زرق و برق و شاد می دیده ، بدین ترتیب ، باربی جایگزین سرنوشتی شد که او برای خود می دید .

شش سالگی

 

او و خواهر بزرگترش


موسیقی و مد در اوایل دهه 60 در رویاهای کودکی او اثر بزرگی گذاشت ، عروسک باربی در تاریخ ذهن او باقی ماند و در او بعدها به لندن رفت ، یعنی محل تولد باربی .
در نوجوانی علاقه شدیدی به هنر در او بوجود آمد و عکسهای آگهی های تبلیغاتی تأثیری عمیق به ارائه تصویری جدید از او شد.

سنین نوجوانی سیندی


پس از اتمام تحصیلات دبیرستان ، در دانشگاه در رشته عکاسی تحصیل کرد ( برای ادامه تحصیل به لندن رفت و هیچوقت هم به خانه بازنگشت ) در حین تحصیل حدود یک سال و نیم در یک کارخانه کار هم می کرد . ( 1977 )
به خاطر ظاهرش برای خواندن به یک گروه خوانندگی دوره گرد دعوت شد . در اوایل دهه 80 به یک گروه موسیقی راک پیوست .

وقتی در گروه راک می خواند

 



سیندی و مایکل جکسون در سال 2001


در سال 1988 شروع به انجام یک جراحی کوچک کرد و این شروع ، نقطه عطفی بود که در نهایت تحقق همه رویاهای کودکی او و تغییر زندگی او را تا ابد در بر گرفت . به گفته خودش ؛ شروع نسخه زندگی اش را همان عروسک دستور داد .
زندگی حالای او : هنوز در لندن زندگی می کند ، همراه با سه گربه که یکی از این گربه ها یک گربه وحشی است که تصویر این گربه مرتبا با او در مجلات دیده می شود .
کارهای روزانه او : غذا دادن به گربه هایش ، تحقیق و بررسی پرونده عمل های جراحی ؛ و حداقل کاری که او انجام می دهد این است که هر هفته با رسانه های مختلف مصاحبه داشته ، بنابراین حرفها و عکسهای او در سراسر جهان منتشر می شود ، همچنین شرکت در سخنرانی های کنفرانس های بین المللی پزشکی .. او علاوه بر نوشتن کتابهایی در مورد خودش ، در روزنامه ها و نشریات دیگر هم کار می کند ( نسخه زندگی نامه او که نوشته خودش است ، به قیمت 100 دلار به فروش رفته است ). او هنوز در حال نوشتن و خوانندگی است و این روزها عمدتا در اروپاست . طراحان لباس در اروپا از او به عنوان مانکن مدل های لباسهای خود استفاده می کنند .
جالب اینجاست که این خانم ، اهل کارهای خیر و خداپسندانه هم می باشد و در بسیاری از مؤسسات خیریه عضو بوده و فعالیت دارد (او حتی به فلسطینی ها هم کمک کرده!)

او می گوید ؛ هیچ کس تا به حال این کار را تا این حد و اندازه انجام نداده بود و به او گفته شده بود که در جراحی زیبایی سه قاعده کلی وجود دارد که نمی توان از این 3 قاعده فراتر رفت : 1- نمی شود یک شخص عادی را به یک شخص جذاب تبدیل کرد 2- ساختمان استخوانی را نمی توان تغییر داد 3- بیشتر از 10 سال نمی توان یک شخص را جوان نشان داد ، که البته این سه قاعده در جراحی او شکسته شد و به یک اتفاق جهانی تبدیل شد ، او می گوید که می خواسته بطور قانع کننده ای بعد از جراحی طبیعی به نظر برسد (یعنی زیبایی کاملا طبیعی به نظر بیاید نه عمل شده!)

سیندی جکسون دوران دبیرستان در 1973 و سیندی جکسون پس از 19 عمل جراحی !

 

 

 

در همین ضمینه:


مادر 50 ساله با 10 هزار پوند شبیه دخترش شد!

 زن 50 ساله انگلیسی هزاران پوند برای جراحی پلاستیک هزینه کرد تا خود را به شکل دختر 28 ساله اش درآورد!

نشریه دیلی میل انگلیس با انتشار این خبر نوشت: "تصاویر «جانت گالیف» و دخترش «جین» نشان می دهد آنها اکنون شباهت ظاهری بسیاری از نظر وزن، رنگ مو و چهره پیدا کرده اند و شاید تفاوت آنها در رنگ چشم و اندکی اختلاف قد باشد."

براساس این گزارش جانت 10 هزار پوند برای جراحی های متعدد زیبایی خود هزینه کرده که این جراحی ها در کرواسی انجام شده است.

جانت با بیان اینکه وی سال ها احساس می کرد شبیه یک «کیسه کهنه» است می گوید: "ما اکنون شبیه دو خواهر دوقلو شده ایم و در مرکز توجه مردم قرار داریم."

وی می افزاید: "شاید اندکی احمقانه به نظر برسد که من برای شبیه شدن به دخترم جراحی زیبایی کرده ام اما او زیبا و جذاب است و چه کسی دوست ندارد شبیه جین شود؟!"

مادر 50 ساله اضافه می کند: "ما در حال حاضر به جای یک دختر و مادر شبیه دو خواهر دوقلو شده ایم. مردم در خیابان ما را اشتباهی می گیرند و می پرسند آیا شما خواهر هستید؟"

جین دختر این زن انگلیسی با ابراز خوشحالی از سیمای جدید مادرش می گوید: "ما اکنون از هر زمان دیگری به هم نزدیک تر شده ایم. مادرم از مدونا (خواننده آمریکایی)ی 50 ساله نیز بهتر است."

وی می افزاید: "تنها اختلاف در رنگ چشم و سایز کفش است. رنگ چشم من قهوه ای است و مال مادرم آبی. اندازه کفش های او نیز بزرگ تر است."

کاریکاتور های ازدواج

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

فقط نظر یادتون نره