www.asirtoos2.blogsky.com

email : dj_javad71@yahoo.com

www.asirtoos2.blogsky.com

email : dj_javad71@yahoo.com

تصاویری از حاشیه دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس

تساوی سرخابی ها در یک بازی سرد

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در داربی 75 با نتیجه تساوی بدون گل در یک بازی سرد تمام شد ، متاسفانه سنگ اندازی تماشاگران هر دو تیم در نیمه دوم، چند بار بازی را متوقف کرد و تاثیر بسزایی در از بین رفتن کیفیت بازی دو تیم داشت.
 
به گزارش «تابناک»، بازی با حملات سرخ پوشان پرسپولیس آغاز شد، شاگردان 'مانوئل ژوزه' پرتغالی قصد داشتند از کناره ها و حرکات سرعتی غلامرضا رضایی به دروازه حریف نزدیک شوند که ضربات علی کریمی و رضایی بی ثمر ماند.
 
مهم ترین موقعیت خطرناک تیم پرسپولیس نیز در دقیقه 31 رقم خورد. کریمی با حرکت انفرادی خود، خط دفاع استقلال را بر هم ریخت و پاس ایده آلی را برای محمد قاضی فرستاد که این مهاجم با بی دقتی، فرصتش را به هدر داد تا بازی با تساوی بدون گل دنبال شود.
 
در این نیمه، بازیکنان تیم استقلال با تجمع در یک سوم خط میانی تیم پرسپولیس سعی داشتند اجازه بازی سازی به هافبک های تیم حریف را نداده و روی حرکات و خلاقیت های فردی 'فابیو جانواریو' به گل دست یابند اما آبی پوشان نتوانستند خطرات جدی را روی دروازه تیم پرسپولیس ایجاد کنند.
 
نیمه دوم با حملات پراکنده بازیکنان پرسپولیس آغاز شد، آنان با کنترل میانه میدان حملاتی را بر روی دروازه سید مهدی رحمتی طراحی کردند اما خطری دروازه سنگربان استقلال را تهدید نکرد.
 
ژوزه در دقیقه 77 کریم انصاریفرد را راهی میدان کرد تا این مهاجم جوان بتواند تحرک خط حمله سرخ پوشان را افزایش دهد اما انصاریفرد فرصت گلزنی مناسبی را به دست نیاورد.
 
در نیمه دوم ، بازیکنان استقلال با همان تفکرات تدافعی وارد زمین شدند و با اداره بازی سعی داشتند مانع از خودنمایی بازیکنان حریف شده و در ضد حملات به سمت دروازه پرسپولیس نزدیک شوند. البته در دقایق پایانی رو به بازی هوایی آوردند که نتیجه ای نداشت .
 
در این نیمه، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال در نیمه دوم ساموئل و توزی را وارد زمین کرد تا قدرت کمربند خط میانی خود را افزایش داده و بتواند از ضربات شوتزنی این دو بازیکن استفاده کند اما تفکرات قلعه نویی نتوانست تغییری در نتیجه این بازی حاصل کند.
 
نبود مجتبی جباری و خسرو حیدری به خوبی در این بازی برای آبی پوشان مشهود بود به طوریکه فرصت های گلزنی برای مهاجمان تیم استقلال در این نیمه به وجود نیامد.
 
در مجموع، بازیکنان با تجربه تیم پرسپولیس در این دیدار ، بازی به مراتب بهتری را نسبت به رقیب دیرینه خود به نمایش گذاشتند اما از معدود موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردند تا بازی در این نیمه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یابد.
 
شرایط مشابه دو تیم در 5 هفته ابتدایی لیگ این بازی را یکی از حساس‌ترین مصاف‌های دو تیم کرده است. تا پیش از شروع هفته ششم، استقلال در رده نهم و پرسپولیس در رده شانزدهم جدول قرار گرفته بودند و همین مسئله فشار فراوانی را از سوی رسانه‌ها و هواداران بر روی اعضای کادر فنی و بازیکنان دو تیم وارد کرده است.
 
هواداران دو تیم به طور کامل ورزشگاه آزادی را پر کرده‌اند و خبرنگاران ایسنا در ورزشگاه آزادی حضور 90 هزار نفر را برای تماشای این بازی تخمین زده‌اند.

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد